გაკვეთილის გეგმის ფორმა /სქემა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
შედგენილი ფერები
|
გაკვეთილის საფეხური
|
მე 2 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
24 მოსწავლე, კლასში 1 სსმ მოსწავლეა
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
გაკვეთილი აქტუალურია იმით რომ ,მოსწავლე ისწავლის შედგენილ ფერებს
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ისწავლის ფერების შერევას და
ახალი ფერის მიღებას
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან 3 ძირითადი ფერი
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ვიყენებთ ვენის დიაგრამას ,და სურვილისამებრ ვაფერადებთ ფანქრებით ან საღებავებით ,ვიყენებთ ინდივიდუალურ შეფასებას .სსმ მოსწავლეს ვაძლევთ ამობეჭდილ დიაგრამას და საჭიროების შემთხვევაში ვეხმარებით გაფერადებაში, შემდეგ შედგენილი ფერის ამოცნობა-დასახელებაში.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
ფანქრები ,საღებავი,ფურცელი.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
ჯერ ერთად ვასახელებთ ძირითად ფერებს ,ვხატავთ დაფაზე ვენის დიაგრამას ,ვადგენთ
შედგენილ ფერებს .შემდეგ ინდივიდუალურად ვასრულებთ დავალებას.
|
გაკვეთილის გეგმა 8 კლასისთვის ხელოვნებაში
Комментариев нет:
Отправить комментарий